Announcement

Collapse
No announcement yet.

Some beautiful panning shots out of YYZ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C-VOTV
    replied
    herpa2003 and others,

    Thanks for the compliments and encouragement.

    The new (and old) features in Jet Photos are really cool and useful compared to the other sites.

    Best Regards

    Santhosh

    Leave a comment:


  • Chris@YYZ
    replied
    Originally posted by Genessee
    Scared off would have been more entertaining...:P
    lol :P

    Leave a comment:


  • Genessee
    replied
    Originally posted by OY-KBN
    Me neither, I think we really owned that model section.
    I've got some nifty stuff to post there as well. Saving it for another model though to match a set. It's super sweet (Hint: A semi-new gemini model - not alaska)[/quote]

    And not completely going off topic. In your lens, is there an IS on it ? is it good to correct and stabilize the both Horiz and Vert movement during panning = I think the B767 looks better then the others ?
    There's Mode1 and Mode2 IS. Mode1 will compensate for shake in all directions, and Mode2 will only do up/down movement for panning. I was chgecking out both modes, as well as on/off.

    My personal favourite of the three I posted so far is the AC EMB175. (PhId 559273)

    Originally posted by JessNil
    and No I decided to log off coz I was tired , thats all !
    Scared off would have been more entertaining...:P

    Leave a comment:


  • MaxPower
    replied
    Originally posted by Genessee
    I have nothing better to do. Except macro shots of a Grounds Keeper Willie figure....
    Me neither, I think we really owned that model section. Btw, The island is now officially belongs to denmark !

    And not completely going off topic. In your lens, is there an IS on it ? is it good to correct and stabilize the both Horiz and Vert movement during panning = I think the B767 looks better then the others ?

    Leave a comment:


  • JessNil
    replied
    Originally posted by Avro
    Looks like you scared away our special guest, Genessee. Either that or she's off to ambush the island now!
    Originally posted by Genessee
    That happens more than I'd like to admit! j/k
    You guys crack me up. Ambust the island, lol I dont care about that island.
    and No I decided to log off coz I was tired , thats all !

    Leave a comment:


  • Genessee
    replied
    Originally posted by avro_arrow_25206
    Looks like you scared away our special guest, Genessee. Either that or she's off to ambush the island now!
    That happens more than I'd like to admit! j/k

    Leave a comment:


  • avro_arrow_25206
    replied
    Looks like you scared away our special guest, Genessee. Either that or she's off to ambush the island now!

    Leave a comment:


  • Genessee
    replied
    Originally posted by JessNil
    Geez.. Are we gonna bring Hans island to this thread ?
    Just kidding, it's just seems so funny that people would argue over something that trivial (oil or not)

    Originally posted by avro_arrow_25206
    Don't mind Genessee. He wants it that much because he thinks it rains there all the time!
    Hrmm, that must have sounded odder than I though..:/

    Leave a comment:


  • avro_arrow_25206
    replied
    Originally posted by JessNil
    Geez.. Are we gonna bring Hans island to this thread ?
    Don't mind Genessee. He wants it that much because he thinks it rains there all the time!

    Leave a comment:


  • JessNil
    replied
    Originally posted by Genessee
    YYZ PEEPS #1! (Plus Special Guest Dane, who wants to steal our island...)
    Geez.. Are we gonna bring Hans island to this thread ?

    Leave a comment:


  • Genessee
    replied
    Originally posted by JessNil
    Okey forget the *kinda*
    I'll try!


    I remember a thread in the model section where there was these two very interesting discussion, If I recall right, I think the one was you Genessee ?? Correct ?
    I have nothing better to do. Except macro shots of a Grounds Keeper Willie figure....

    Leave a comment:


  • Chris@YYZ
    replied
    Originally posted by Genessee
    YYZ PEEPS #1! (Plus Special Guest Dane, who wants to steal our island...)
    lmao

    Leave a comment:


  • Genessee
    replied
    Originally posted by [email protected]
    btw, have either of you noticed how much we own this thread?
    YYZ PEEPS #1! (Plus Special Guest Dane, who wants to steal our island...)

    Leave a comment:


  • Chris@YYZ
    replied
    Originally posted by JessNil
    Lol.. Chris what cam are you using ?? *comes to my mind-- The image processor system is your darkroom**
    Okey forget the *kinda*
    well, if things go my way, I'll be using a 20D and some some Sigma EX glass next spring

    currently I use a minolta HTSi, some really obscure lenses and a whole lotta slide and print film

    anyway, I gotta run, I'll c ya'll tomorrow

    oops another speiling mestike

    Leave a comment:


  • JessNil
    replied
    Originally posted by Genessee
    Well that was the early ninetys, it was a different time!
    Lol.. Chris what cam are you using ?? *comes to my mind-- The image processor system is your darkroom**
    I see.....?!
    Okey forget the *kinda*
    Originally posted by Chris
    btw, have either of you noticed how much we own this thread?
    Yup very much !


    I remember a thread in the model section where there was these two very interesting discussion, If I recall right, I think the one was you Genessee ?? Correct ?

    Leave a comment:

Working...
X