Announcement

Collapse
No announcement yet.

Warped Tour 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joe
    replied
    Originally posted by bobby
    The taste of chaos tour is gonna kick some serious @ss though!
    Well the UK line up is looking a bit better than lasts years, especially now Underoath have been added.

    Joe.

    Leave a comment:


  • Star Alliance
    replied
    A friend from Jacksonville is selling this drumhead from red jumpsuit apparatus (?)-
    http://i13.photobucket.com/albums/a2...s/Mvc-876s.jpg
    Just thought I'd post it since it is from warped.

    Leave a comment:


  • bobby
    replied
    The taste of chaos tour is gonna kick some serious @ss though!

    Leave a comment:


  • Joe
    replied
    The Americans get all the decent tours , here in the UK we have to put up with the rather pathetic 6-7 band Taste Of Chaos tour! One day I'll go the warped tour I hope...

    Cheers,
    Joe.

    Leave a comment:


  • bobby
    replied
    http://www.warpedtour.com/event/browse/39

    The list of bands that played is on the right A couple more played that weren't on that list...such as "The Pink Spiders" which are from right here in Nashville, and the drummer went to my school

    Leave a comment:


  • Greg
    replied
    Who was playing?

    Leave a comment:


  • bobby
    replied
    What clothes you wear doesn't really matter lol.

    I wear hollister...american eagle...all that. But I still like music

    Leave a comment:


  • Star Alliance
    replied
    Is it? Hmmm... I thought I would've heard somethin about it. I probably didn't, me being my American Eagle, converse wearin self

    Leave a comment:


  • bobby
    replied
    Yeah it is...lol.

    And it's in Jacksonville today....ahh it was amazing.

    Leave a comment:


  • Star Alliance
    replied
    Is it some sort of new-fangled home/garden exposition?
    (I'm joking, isn't it some kind of concert sponsored by vans?)

    Leave a comment:


  • bobby
    replied
    Does anyone even know what it is?

    Leave a comment:


  • bobby
    started a topic Warped Tour 2006

    Warped Tour 2006

    Is anybody going/already been?

    I just got back from the one here in Nashville, and I have to say, that was THE BEST event I have ever been to!

    Close to 8 hours in the burning sun was worth it! Plus i got nice and burnt
Working...
X